Avui
9.9º 62% 6.9 Km/h

Editorial

Proper i modern

Dilluns el govern de la Generalitat posava en valor el comerç de proximitat de Granollers, per mitjà de dos premis que reconeixen l’impuls d’una entitat –Gran Centre– i d’un botiguer –Amadeu Barbany per la reconversió de Dracs–.

Tots dos són exemples de com el botiguer tradicional s’ha organitzat i modernitzat, per no veure’s arraconat per franquícies i grans marques, tot mantenint els valors del comerç de barri –el tracte personalitzat i especialitzat, la qualitat i la dinamització dels carrers– i afegint en alguns casos un compromís amb la sostenibilitat i el comerç just.

La batalla del petit comerç és constant i, tot i que les administracions no han de menysprear les marques foranes que aporten també clientela a les zones comercials, han de vetllar perquè aquests botiguers i prestadors de serveis no se sentin desemparats. I, sobretot, han de donar suport al foment de la
competitivitat d’aquest comerç que ofereix un plus qualitatiu a la ciutat, que hi aporta ocupació i s’implica socialment amb campanyes com Jo t’estimo +.
Publicitat

Comentaris


No hi ha cap comentari


 


Publicitat
Publicitat

Aparador

"Ens han ensenyat malament l'anglès, ara ho estem canviant"

giny





giny

Edició en paper

16 de novembre de 2017

Publicitat



Publicitat

Entrevista

Roger Pallarès: "Al Japó els actes d'homenatge no són reivindicatius; són introspectius"

Roger Pallarés Becat per assistir a la conferència internacional de Joves per la Pau a Hiroshima

Roger Pallarès:
Publicitat

Borsa de treball