Avui
25.3º 67% 1.9 Km/h

Editorial

Proper i modern

Dilluns el govern de la Generalitat posava en valor el comerç de proximitat de Granollers, per mitjà de dos premis que reconeixen l’impuls d’una entitat –Gran Centre– i d’un botiguer –Amadeu Barbany per la reconversió de Dracs–.

Tots dos són exemples de com el botiguer tradicional s’ha organitzat i modernitzat, per no veure’s arraconat per franquícies i grans marques, tot mantenint els valors del comerç de barri –el tracte personalitzat i especialitzat, la qualitat i la dinamització dels carrers– i afegint en alguns casos un compromís amb la sostenibilitat i el comerç just.

La batalla del petit comerç és constant i, tot i que les administracions no han de menysprear les marques foranes que aporten també clientela a les zones comercials, han de vetllar perquè aquests botiguers i prestadors de serveis no se sentin desemparats. I, sobretot, han de donar suport al foment de la
competitivitat d’aquest comerç que ofereix un plus qualitatiu a la ciutat, que hi aporta ocupació i s’implica socialment amb campanyes com Jo t’estimo +.
Publicitat

Comentaris


No hi ha cap comentari


 


Publicitat
Publicitat

giny


Edició en paper

20 de juliol de 2017

Publicitat



Publicitat

Entrevista

“Tot i que costarà, el futur del periodisme està en la notícia de proximitat”

Àngel Casas Presentador, periodista i Creu de Sant Jordi 2017

“Tot i que costarà, el futur del periodisme està en la notícia  de proximitat”
Publicitat

Borsa de treball